29. okt. 2009

I morgen...

I morra drar jeg, men ikke så langt i første omgang- bare til Oslo, (i denne sammenhengen kan man vel si "bare til Oslo"...?) Skal til Bodil!:) Gleder meg til å treffe henne igjen!!!

Lørdag formiddag går flyet fra Gardermoen til Isanbul hvor jeg skal vente 6 timer og 55 minutter (ja, jeg har tatt med lesestoff;). Så tar det 9 timer å fly til Johannesburg, hvor jeg skal vente 5 timer før flyet til Durban går. Kl.15.10 på søndag lander jeg forhåpentligvis i Durban og treffer Ingebjørg og Noomi! Da er det bare 18 mil(?) i bil før jeg er helt framme:)

2 kommentarer:

  1. Oo, Rakel! Har du vore i Oslo uten å sei frå?? I'm shocked!

    SvarSlett
  2. Sorry....kommer igjen den 5.-6. des... men skal besoke Bodil igjen... men vi kan sikkert treffes hvis vi faar ti..:)

    SvarSlett