30. okt. 2009

Siste innlegg før Afrika!

Nå har jeg greid å komme meg til Oslo! Overlevd flytog, trikker osv... ikke bare og bare for en bonde i byen!;) Når jeg har greid å komme meg hit, må jeg vell greie Afrika og?! I morgen tidlig bærer det til Gardemoen... Yes,yes! Jeg gleder meg!

I kveld har jeg fortært brownies og is med Bodil, og lagt planer for sommerferien: Vi skal sykle Norge på langs!!! Men det er ikke det denne bloggen skal handle om, så det får dere høre mer om senere:)

(det er ikke tull, for de som trodde det)

5 kommentarer:

  1. Du er bare tøff! Legg deg i hardtrening:) Turen er så vidt begynt, hvor mange ideer har du innen du er hjemme igjen....:) Men sier du A, tar du hele alfabetet. Det VET vi. God tur i morra da. Stor klem fra oss her på Heimgaarden:

    SvarSlett
  2. Go Rakel!:) E så arti å reis, ikke sant?!:) God tur og KOS DEG!!:)

    SvarSlett
  3. Genial plan å ta Norge på langs!! :D Da ska eg å mor åg gjer! Eller...? :P
    Maria

    SvarSlett
  4. Jepp Heidi!! D e artig:) Faar lyst aa besok deg i australia mens du e der, men d faar bli seinar:) ...uups...haape ikke mamma ser at e har tenkt meg ut aa reis enda mer, trur ho byn aa bli litt overgitt snart.. eller kanske ho byn aa bli vant t d?

    SvarSlett
  5. Heisan! Du er observert!! Haha, ingenting forundrer meg lenger....hahaha. Kjempefin blogg du lager! Og spennende med stadig nye oppdateringer :) Hils til Sithe, Noomi og Ingebjørg!

    SvarSlett