7. des. 2009

Sawubona!

Søndag landet jeg i Norge, og fikk en varm velkomst av Bodil i Oslo, som serverte gløgg, boller, pepperkaker, grøt og spilte julemusikk! Takk takk, Bodil! Til tross for at snøen glimret med sitt fravær fikk jeg litt julestemning!

I går kom jeg helt hjem og i dag har jeg sovet ut:)
"Borte bra, men hjemme best" er det noe som heter...

Det var deilig å..

..drikke vann fra springen..

..forstå hva alle sier..

..se kjente varer i butikkhyllene..

..skli på isen (selv om jeg kunne ønske det var snø!)

..slippe å betale 1 R pr. min på internett

..sove i sin egen seng (sov til halv 12 i dag!!!)

..spise hjemmelaget blåbærsyltetøy..

..se norske fjell..

..osv...:)

Til slutt vil bare si takk for meg, og takk for at dere har lest bloggen min:) Veldig kjekt at dere ville følge med!

Og helt til slutt vil jeg bare si: Ta en tur til Sør-Afrika dere og!

Sala khale!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar