4. des. 2009

På tur hjem

På onsdagen etter møtet var det avskjed med folka på Eben Ezer, med kake og brus. Lurer på om de feira at jeg dro...? Neida, det var trist å måtte reise fra de. Har blitt ganske godt kjent med folk etter 5 uker... Alle sier jeg må komme tilbake igjen! Foreløbig har jeg ikke lagt noen planer for det, men det hadde vært kjekt!


I dag var det en hel del som ble med å kjøre meg til flyplassen i Durban! På tur til flyplassen havnet vi i den laaaaange SAKTEGÅENDE køen, fordi det hadde vært ei trafikkulykke...igjen... men siden tante er vandt med Afrika var det lagt med i beregningen, så vi nådde flyplassen i god tid:)

Sithe, som kjører ambulanse, tok også ett lite avbrekk fra vakta og kom og sa hade på flyplassen:)


Min lillesøster for 5 uker:)


Tuuusen takk til Ingebjørg og Noomi for et fantastisk og innholdsrikt opphold i Afrika!

Nå sitter jeg på flyplassen i Johannesburg og venter på flyet til Istanbul. Hvis alt går bra lander jeg i Oslo 11.15 i morgen! ...og på søndag kommer jeg helt hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar